W okresie 03.11 – 11.11 sklep jest nieczynny. Wszystkie zamówienia złożone podczas tego okresu będą realizowane dopiero po 11.11.

Regulamin


Bardzo nam miło, że postanowiłeś nas odwiedzić. W tym dokumencie znajdziesz wszystkie zasady funkcjonowania serwisu oraz poznasz swoje prawa.

Sprzedawcą w serwisie jest firma Paweł Zagrobelny IT & E-commerce, Skoroszów ul. Sosnowa 14, 55-100 Trzebnica (właściciel serwisu KindOfArt.pl), zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9880306315, REGON 527384780 (dalej: „Usługodawca”). W każdej chwili możesz się z nami skontaktować przez e-mail - kontakt@kindofart.pl lub telefonicznie - +48 881 632 687.

1. Korzystanie z serwisu


Samo korzystanie z serwisu (tj. przeglądanie ofert, porównywanie, wyszukiwanie, dodawanie do koszyka) jest bezpłatne. Do dokonywania zakupów nie jest potrzebna rejestracja. Wystarczy, że przy realizacji zamówienia podasz nam dane do wysyłki. Aby na terenie serwisu mógł działać jednak system wirtualnego koszyka, musimy Cię jakoś zidentyfikować. Robimy to za pomocą generatora losowego identyfikatora użytkownika. Więcej informacji na temat przetwarzanych danych, ich ochrony oraz wycofania zgody na ich przetwarzanie możesz znaleźć w dokumencie Polityka prywatności

2. Personalizacja produktu


W naszej ofercie znajdują się trzy typy produktów:

  • - produkty gotowe
  • - produkty spersonalizowane
  • - produkty na zamówienie

2.1 Produkty gotowe - to produkty, który mamy już na stanie. Znajdują się u nas i możemy je wysłać od razu po otrzymaniu wpłaty od klienta. Są to produkty kompletne. Nie ma możliwości zmiany ich wyglądu ani działania. Mają stałą cenę.

2.2 Produkty spersonalizowane - to produkty, które pozwalają na spersonalizowanie. Możemy np. sami ustalić jaki kolor z dostepnych do wyboru będzie miał nasz produkt. Jaki dokładnie design chcemy np. zobaczyć w tle produktu itd. Zawsze są to jednak możliwości zamknięte. Każda opcja ma stale ustaloną cenę. Więc obojętnie jak spersonaliujesz produkt, wiesz od razu ile za niego zapłacisz. Na takie zamówienia czeka się trochę dłużej, z tego względu, że musimy je najpierw wyprdodukować, zanim je wyślemy.

2.3 Produkty na zamówienie - najbardziej wyrafinowane produkty. Mowa tu o takich zamówieniach, gdzie opcje personalizacji są bardzo szerokie i nie jesteśmy w stanie wycenić produktu w jakiś sztywnych ramach. Takim produktem może być np. oferta zamówienia montażu filmu ślubnego. Nie jesteśmy w stanie ocenić tego na sztywno. Dopiero, kiedy dowiemy się jaki efekt chciałbyś osiągnąć, jesteśmy w stanie stwierdzić ile pracy musimy w niego włożyć i ile będzie to kosztowało. Przygotowanie wyceny jest darmowe.

Uwaga - w przypadku kupna produktów spersonalizowanych/na zamówienie może zdarzyć się taka sytuacja, że będziesz przekazywał nam dane wrażliwe (np. imię i nazwisko jubilata, bo chcesz, żeby widniało na złotej płycie). Więcej informacji na temat przetwarzania tych danych znajdzeisz tutaj - Polityka prywatności

3. Ceny i promocje


Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny podawane są w złotówkach. Wszystkie ceny są aktualne. W serwisie często pojawiają się promocje. W takiej sytuacji obowiązuję niższa cena, a nie cena regularna. Aktualna cena jest bardzo dobrze wskazana na stronie, a cena regularna przekreślona.

Uwaga! Promocje są czasowe. Może się więc zdarzyć, że wstawisz do koszyka produkt o cenie promocyjnej, a będziesz kupował go wtedy, kiedy promocja w teorii nie będzie już obowiązywać. W takiej sytuacji idzemy Ci na rękę :) Cena produktów w koszyku nadal będzie promocyjna

4. Koszyk


Wszystkie produkty (oprócz tych, które są robione tylko na zamówienie) przed zakupieniem należy dodać do koszyka. Koszyk znajduje się pod tym linkiem. Prowadzą też do niego odpowiednie odnośniki na stronie.

Wirtualny koszyk jest w pełni bezpłatny. Możesz przeglądać w każdej chwili, jakie produkty aktualnie już wybrałeś lub usunąc towar, którego jednak nie chcesz kupić.

Towary znikają z koszyka w momencie opłacenia zamówenia albo ręcznego ich usunięcia.

5. Realizacja zamówienia


Poniższe kroki są też przypominane pod każdym poduktem, zależnie od jego rodzaju.

5.1 Produkty gotowe

Tutaj proces realizacji zamówienia jest najprostszy:

  • 1. Złożenie zamówienia

    Wybierasz produkt, dodajesz go do koszyka i składasz zamówienie na wybrany produkt płącąc za niego.

    2. Przyjęcie zlecenia

    Przyjmujemy zlecenie i przygotowujemy towar.

    3. Wysłanie zamówienia

    Kiedy produkt jest już przygotowany do wysyłki, niezwłocznie kontaktujemy się z kurierem :) Towar powinien być u Ciebie za około 2-3 dni.

    Czas realizacji zamówienia to w takim przypadku od 2 do maksymalnie 5 dni roboczych.

5.2 Produkty spersonalizowane

Tutaj proces realizacji zamówienia jest trochę dłuższy i wymaga kontaku przez e-mail:

  • 1. Złożenie zamówienia

    Składasz zamówienie, wybierasz opcje oraz wysyłasz nam informacje konieczne do wykonania zlecenia (tj. dedykacje, projekt itd. zależnie od produktu). Wszystko oczywiscie za pośrednictwem strony.

    2. Przyjęcie zlecenia

    Przyjmujemy zlecenie, tworzymy graficzny projekt i przedstawiamy go Tobie do zaakceptowania (poprzez kontakt e-mailowy). Dwa razy możesz poprosić o poprawki projektu bezpłatnie, wydłuży to tylko okres oczekiwania (im później projekt będzie wybrany, tym później zabierzemy się do pracy ;). Kolejne poprawki są już płatne - 25zł za poprawkę (płatność należy uiścić do siedmiu dni po wykonaniu poprawki). O tym, że kolejna poprawka, będzie płatna, informujemy też Cię ponownie po ewentualnej drugiej darmowej poprawce. Zastrzegamy sobie przy tym prawo do zaoferowania darmowej trzeciej poprawki, jeśli uznamy, że z naszej winy nie zrozumieliśmy się z wizją klienta co do poprawki nr. 2 :) Na tym etapie spokojnie możesz też zrezygnować z zamówienia, a my zwrócimy Ci pieniądze. Nie będziesz miał przy tym jednak prawa do używania przygotowanych przez nas projektów! Więcej informacji o reklamacji i rezygnacji z zamówienia możesz znaleźć w sekcji "Reklamacje i zamównienia" w niniejszym regulaminie.

    3. Potwierdzenie zamówienia

    Potwierdzasz przedstawiony projekt, a my od razu bierzemy się za jego realizację!

    4. Wysłanie zamówienia

    Kiedy wszytko jest już gotowe, niezwłocznie pakujemy produkt i wysyłamy go do Ciebie! Czas przygotowania towaru do wysyłki może zająć od 3 do 6 dni (zależnie od złożoności zamówienia).

    Czas realizacji zamówienia w przypadku produktów spersonalizowanych to od 2 do maksymalnie 8 dni roboczych*

    * czas realizacji może się wydłużyć w przypadku, gdy klient nie odpowiada na nasze e-maile w sprawie projektu. W takiej sytuacji czas realizacji zaczyna się liczyć od momentu otrzymania wszystkich informacji koniecznych do wykonania zlecenia.

Uwaga! W przypadku braku znaków życia i kontaktu od klienta w celu potwierdzenia przygotowania zlecenia, wysyłamy dwa razy e-mail z prośbą o kontakt. Jeśli taki kontakt nie zostanie wykonany w ciągu siedmiu dni, zamówienie zostaje usuniętę, a pieniądze zwracamy do klienta.

5.3 Produkty na zamówienie

Tutaj proces realizacji jest stosunkowo najdłuższy. Cały kontakt opiera się na komunikacji e-mail. Na stronie pozostaje jedynie prezentacja oferty.

  • 1. Złożenie zamówienia

    Kontaktujesz się z nami w sprawie zlecenia. Opisujesz jaką masz wizję :)

    2. Wycena zamówienia

    Wyceniamy zlecenie i informujemy Cię o kosztach.

    3. Podjęcie decyzji

    Podejmujesz decyzję, składasz i opłacasz zamówienie, a my bierzemy się do pracy :)

    4. Wysłanie zamówienia

    Kiedy wszytko jest już gotowe, niezwłocznie pakujemy produkt i wysyłamy go do Ciebie! Całość realizacji może zająć od 3 do 6 dni (zależnie od złożoności zamówienia)

5. Dostępność


Wszystkie towary gotowe posiadają dokładną informację o dostępności. Gwarantujemy, że takie towary bedą wysyłany niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty.

6. Płatność


Funkcjonują u nas dwa sposoby zapłaty:

Płatności Przelewy24

W przypadku produktów gotowych oraz spersonalizowanych płatność jest obsługiwana w sposób zautomatyzowany poprzez naszego zaufanego partnera, firmę PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP 779-236-98-87, REGON 301345068 (operator serwisu Przelewy24).

Pozytywna informacja o płatności od serwisu przelewy24.pl jest dla nas podstawą do rozpoczęcia reazliacji zamówień.

Przelew tradycyjny

W przypadku towarów trzeciej grupy (na zamówieniem, więcej informacji o nich znajduje się w punkcie 5.3 niniejszego regulaminu) oraz opłacania poprawek do produktów grupy drugiej (produkty spersonalizowane, więcej informacji w punkcie 5.2) metodą płatności, któą używamy jest przelew tradycyjny. Informacje na jakie konto trzeba uiścić płatność zawsze przekazujemy poprzez kontakt e-mailowy.

7. Wysyłka towaru


Towar wysyłamy za pośrednictwem zaufanego pośrednika - firmy DPD

Koszt przesyłki to 25 zł. Jest on doliczony to kwoty całkowitego zamówienia. Informacja o tym koszcie jest zamieszczona przy realizacji zamówienia przed jego opłaceniem.

8. Reklamacja, zwrot towaru, gwarancja


8.1 Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, do 14 dni możesz odstąpić od umowy, tj. dokonać zwrotu produktu bez podania przyczyny.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia poprzez kontakt e-mail. Złożenie oświadczenia może nastąpić także na formularzu odstąpienia od umowy załączonym do przesyłki.

Tyczy się to jednak tylko tych produktów, które nie są robione pod specjalne zamówienie/spersonalizowane. Według ustawy bowiem przywilej odstąpienia od umowy w takich przypadkach nie obowiązuje.

Zgodnie bowiem z Art. 38 ustawy prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(…)

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

8.1a Zwracany towar należy zabezpieczyć przed wysyłką. Do samej przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesłać na nasz adres. Można je znaleźć tutaj. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

8.1b Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz wartości przesyłki kanałem, których firma sama używa. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni na numer konta podany w oświadczeniu od odstąpienia umowy.

Powyższe uprawnienia nie przysługują Klientowi niemającemu statusu konsumenta w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego. W takim przypadku zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.

Uwaga! Pokrywamy transport zwrotu tylko przy wyborze tej samej spółki transportowej, którą sami używamy do wysyłanie przesyłki do klienta (zgodnie z Art. 33 wcześniej wspomniajej ustawy) lub takiej, w której koszt wysyłki nie jest większy niż w firmie oferowanej przez nas.

8.2 Gwarancja

Każdy produkt sprzedawany na naszej stronie (z wyjątkiem produktów oznaczonych jako "używane") jest objęty gwarancją 6 miesięcy (licząc od daty sprzedaży produktu).

Zobowiązujemy się w stosownym czasie bezpłatnie usunąć wady towaru w drodze naprawy lub wymiany. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.

Gwarancja nie obejmuje wszelkiego rodzaju przypadkowych lub celowych uszkodzeń, a także uszkodzeń spowodowanych niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem. Interpretacja zależy od nas.

8.3 Reklamacje

Oferujemy szybki i wygodny serwis gwarancyjny.

W przypadku otrzymania towaru posiadającego wady techniczne lub wystąpienia usterki w trakcie okresu gwarancyjnego prosimy o kontak z nami (kontakt@kindofart.pl) w celu uzgodnienia sposobu złożenia reklamacji oraz otrzymania identyfikatora serwisowego.

Najczęściej naprawa wymaga fizycznego obocowania z produktem, produkt musi więc dotrzeć do nas. Koszty naprawy są ponoszone przez nas, tak samo jak koszty wysyłki naprawionego towaru z powrotem do klienta. Klient jednak ponosi koszt wysłania produktu do naszej siedziby. Niemniej jednak wybór rodzaju transportu jest zależny i dowolony wyłącznie od klienta. Prosimy jednak o bezpieczne zapakowanie towaru przed wysłaniem!

Po przyjęciu reklamacji, mamy do 14 dni, aby naprawić towar, zwrócić jego wartośc lub wymienić produkt na nowy

UWAGA! Gwarancja nie obejmuje wszelkiego rodzaju przypadkowych lub celowych uszkodzeń, a także uszkodzeń spowodowanych niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem. W takiej sytuacji wysyłamy towar z powrotem do klienta, a koszt przesyłki musi zostać przez niego opłacony. Interpretacja zależy od nas.

W dokumencie reklamacyjnym powinny znajdować się następujące informacje:

  • 1. Nazwa towaru (producent i model urządzenia)
  • 2. Imię i nazwisko osoby lub nazwa firmy składającej reklamację
  • 3. Numer dowodu zakupu (paragonu, rachunku lub faktury)
  • 4. Data dokonania zakupu
  • 5. Informacja na temat usterki
  • 6. Adres odbioru reklamowanego towaru
  • 7. Adres wysyłki powrotnej
  • 8. Proponowana data odbioru towaru
  • 9. Numer telefonu lub adres email
  • 10. Preferowana decyzja (naprawa, zwrot pieniędzy, wymiana na nowy)

9. Problemy


Dołożyliśmy wszelkich starań, aby nasz serwis działał bez zarzutów. Niemniej jednak, jeśli stwierdzisz, że coś jest nie w porządku (np. opłaciłeś produkt, a nie dostajesz informacji zwrotnej), niezwłocznie skontaktuj się z nami na kontakt@kindofart.pl lub telefonicznie - +48 881 632 687

10. Zmiany w regulaminie


Niniejszy Regulamin może ulec zmianie. O zmianach tych i ich treści klient zostanie poinformowany stosownym komuniaktem na stronie


Regulamin wchodzi w życie z dniem 04.06.2018